Sadzba textov s vysokym rozlisenim

Jan Busa busaj at ccsun.tuke.sk
Mon May 15 13:20:51 CEST 1995

Vazeni TeXperti,

kolega zapasi s nasledujucim problemom:

   Ma pripravit do tlace dokument s rozlisenim velmi velkym (neviem presne
ci cca 1200, alebo 1700 dpi). Kto mate skusenosti s niecim podobnym, mohli
by ste poradit?

    1. Na co netreba zabudnut pri generovani fontov? (parametre mfjob)
    2. Existuje nejaka moznost overit si spravnost sadzby v danom rozliseni,
       napr. pomocou GhostScriptu, alebo je potrebne si to pozriet len
       v obycajnom rozliseni a spolahnut sa na TeX, ze to spravne urobi?
    3. Su nejake komplikacie pri pouziti programu dvips pri tychto fontoch?

Za rychlu a co najpodrobnejsiu radu  vopred dakujeme

         Jano Busa (busaj at ccsun.tuke.sk)

PS: Mozno bu bolo pre viacerych "obycajnych TeXistov" zaujimave dozvediet sa
    dost podrobne, co ich caka, ak by sa chceli pustit do prace nad velmi
    kvalitnym vystupom. Ja osobne si neviem celkom dobre predstavit cely
    komplex prac, ktory s tym suvisi. Netusim napr. ake vystupne zariadenia
    v akej kvalite existuju.