\tabbing a \'

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Mar 29 11:47:38 CEST 1995

"Filip Kadlec wrote:"
:
: Dobry den.
: Narazil jsem na mensi podivnost. V LaTeXu 2.09 jsem pouzil konstrukci:
:
: \begin{tabbing}
: \hspace*{9cm}\= ... \\
: \> ... \\
: \> ...
: \end{tabbing}
:
: Tam kde jsou 3 tecky jsem psal kratsi hladky text (ne v matem. rezimu).
: Kdyz jsem v nem ale pouzil prikaz \' (rekneme ve slove post\'ylka),
: vysledkem na dane radce byla vzdy jen cast pred prikazem \'y (tedy TeX
: vysazel napr. post     a dal nic). Kdyz jsem na prislusnych mistech
: napsal pismena z ceskych fontu, fungovalo vse normalne. Pouzivam (neupra-
: venou) distribuci EmTeXu na PC. Vedel by nekdo, kde je zakopan pes?
Pes je zakopan v tom, ze v okoli tabbing je \' lokalne predefinovan
(viz. Lamport, strana 203). Chcete-li tedy v tabbingu
skladat carku nad pismenem ze sedmibitovych fontu, je vhodne
misto \' pouzivat makro se stejnym telem, ale jinym nazvem.
Pri pouziti jakychkoliv osmibitovych fontu nic skladat pomoci \'
nepotrebujete a funguje to.

Zdravi
Petr Sojka
: 		F. Kadlec