\tabbing a \'

Filip Kadlec kadlecf at fzu.cz
Wed Mar 29 10:06:38 CEST 1995

Dobry den.
Narazil jsem na mensi podivnost. V LaTeXu 2.09 jsem pouzil konstrukci:

\begin{tabbing}
\hspace*{9cm}\= ... \\
\> ... \\
\> ...
\end{tabbing}

Tam kde jsou 3 tecky jsem psal kratsi hladky text (ne v matem. rezimu).
Kdyz jsem v nem ale pouzil prikaz \' (rekneme ve slove post\'ylka),
vysledkem na dane radce byla vzdy jen cast pred prikazem \'y (tedy TeX
vysazel napr. post     a dal nic). Kdyz jsem na prislusnych mistech
napsal pismena z ceskych fontu, fungovalo vse normalne. Pouzivam (neupra-
venou) distribuci EmTeXu na PC. Vedel by nekdo, kde je zakopan pes?
		F. Kadlec