Ramecky

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Tue Mar 28 13:19:24 CEST 1995

>Uvedu jednu z moznosti, kterou jsem kdysi narychlo delal pro jednoho kolegu,
>ktery mel napsanou diplomku v LaTeXu a chtel dodrzet jakesi pozadavky na
>oramovani kazde strany, ktere mu byly predepsany.
>
>Upozornuji, ze tato moznost zcela potlacuje nektere vlastnosti LaTeXu,
>protoze totalne predefinovava slozitou \output rutinu LaTeXu. Navrzena
>\output rutina krome ramecku neumi skoro nic, tj. neumi poznamky pod
>carou, plovouci objekty, marginalie apod. Je proto potreba s ni pracovat
>opatrne a pripadne si ji rozsirit podle potreby.

> [...]
Pokud chcete mit vysledek bez velke namahy a navic chcete
zachovat vlastnosti LaTeXu, zkuste fancybox.sty - lze jej
nalezt nekde na CTANu. Autor je Timothy Van Zandt a tento
sty soubor toho umi mnohem vic nez jenom oramovat stranku.
Pracuje s LaTeXem 2.09, ale predpokladam, ze je k pouziti
i s l2e (nezkousel jsem).
Zdravi M. Dont