Ramecky

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Tue Mar 28 12:32:46 CEST 1995

On Tue, 28 Mar 1995, Pavel Skoda wrote:

> Dobry den,
>   rad bych vedel, jestli jde v Texu nejak udelat, aby kazda strana textu
> mela ramecek (s volitelnou tloustkou cary).
>
>     Dekuji
>             Pavel SKODA

Uvedu jednu z moznosti, kterou jsem kdysi narychlo delal pro jednoho kolegu,
ktery mel napsanou diplomku v LaTeXu a chtel dodrzet jakesi pozadavky na
oramovani kazde strany, ktere mu byly predepsany.

Upozornuji, ze tato moznost zcela potlacuje nektere vlastnosti LaTeXu,
protoze totalne predefinovava slozitou \output rutinu LaTeXu. Navrzena
\output rutina krome ramecku neumi skoro nic, tj. neumi poznamky pod
carou, plovouci objekty, marginalie apod. Je proto potreba s ni pracovat
opatrne a pripadne si ji rozsirit podle potreby.

Delal jsem to kdysi a chodilo to s verzi LaTeXu 209. Nevim, jak by to
vypadalo dnes.

Petr Olsak

Nasleduje text makra:

\textheight = 216mm
\textwidth = 135mm
\voffset = -1cm
\hoffset = .7cm
\unitlength = 1mm

\output={\diplomoutput}
\def\diplomoutput{\hsize=170mm
  \shipout\diplompage \stepcounter{page}}
\def\diplompage{\hbox to \hsize{\vrule\hss\vbox to 265mm
 {\hrule
  \hbox to \hsize{ VUT--FSI \vrule width.4pt depth2ex height4ex
  \hfil{\large\bf DIPLOMOVA PRACE}\hfil \vrule
  { \small List. c.} {\bf\arabic{page} }}
  \hrule \vskip20mm
  \hbox to \hsize{\hskip15mm\vbox{\unvbox255\vfil}\hfil}
  \vfil\hrule}\hss\vrule}}
\def\clearpage{\newpage}