Typograficka kvalita drive Re:Me vyznani

/jkj/ Jiri Kosek xkosj06 at vse.cz
Fri Mar 24 15:22:37 CET 1995

In article <199503241151.MAA11049 at ns.felk.cvut.cz> you write:
>From: XMRAZ at cslab.felk.cvut.cz (Tomas Mraz)
>Subject: Typograficka kvalita drive Re:Me vyznani
>Date: 24 Mar 1995 12:55:37 +0100

>  Zrovna onehda jsem videl xte cislo casopisu Font - tedy casopisu
>zabyvajiciho se DTP - 80% vsech clanku bylo vysazeno zpusobem
>P a g e m a k e r :-) Pak se jiz neni vubec cemu divit. A samozrejme
>nemluvim o dalsich typografickych prohrescich, kterych by se jiste
>dala najit cela rada.
>  V posledni dobe me nejvice zklamaly Softwarove noviny, ktere se az
>doposud drzely celkem dobre. Ovsem v ramci zpestrobarevneni casopisu
> [...]

Jestli mohu trochu zatizit linky. Koupil jsem si nedavno SN (nahodne).
Obsahoval clanek o Windows. Byl vysazen nejakym bezpatkovym, celkem malym a
jeste zuzenym pismem na necem, co barvou i texturou pripominalo kuru lesnich
stromu. Cetlo se to vskutnu bajecne. O Windows jsem se toho mnoho
nedozvedel (snad i nastesti).

| Jiri Kosek (also signed as >>jkj<<)         E-mail: XKOSJ06 at VSE.CZ    |
| Prague University of Economics,     |   Snail-mail: Jiri Kosek ml.    |
| Czech Republic, Europe, Earth, ...  |               Pujmanove 1552/12 |
| Phone: +42-2-42 27 46                               Czech Republic    |

<****************** Here is probably end of this message ******************>