No subject

News news at arkas.dcs.muni.cz
Wed Mar 15 13:09:50 CET 1995

Newsgroups: cz.muni.redir.cstex
From: dch at artemis.dcs.muni.cz (Dusan Chromy)
Subject: CS-fonty 360dpi
Sender: news at news.dcs.muni.cz (System Administrator)
Date: Wed, 15 Mar 1995 12:03:05 GMT

Muzete prosim nekdo poradit s nasledujicim problemem:?

instaloval jsem spolu s fonty 300dpi i fonty 360dpi, nechal jsem nainstalovat
vsechny fonty ve skupine Plain a LaTeX. Pri pokusu o tisk se ovsem nepodarilo
nahrat fonty CSR8, CSBX8 v rozliseni 360dpi. Prohlednutim *LST souboru ke
knihovnam fontu jsem zjistil, ze tyto fonty jsou pouze ve velikostech
300 a asi 520 (odhadem). Kdyz jsem ale tuto velikost zadal pri dotazu na
nahradni font, sice se to podarilo, ale byla znaky mely spatnou velikost.
Co s tim?

Dekuji za odpoved

					Dusan Chromy
					student FI MU