No subject

News news at arkas.dcs.muni.cz
Tue Mar 7 20:03:55 CET 1995

Newsgroups: cz.muni.redir.cstex
From: pdm at artemis (Milan Zamazal)
Subject: Re: Zacatecnik & vi-editor
Sender: news at news.dcs.muni.cz (System Administrator)
Date: Tue, 7 Mar 1995 19:03:53 GMT

In article <D50w55.KI2 at news.dcs.muni.cz> Jan Kasprzak <kas at erebor.ics.muni.cz> writes:

:	   Kazdy uzivatel editoru vi vi, ze vip-mode je prakticky
:   nepouzitelny. Do _opravdoveho_ vi to ma hodne daleko. A uz vubec
:   neni duvod, proc spoustet emacs velikosti >1MB, kdyz mam vi <300k.

Ano, do vi to ma hodne daleko, protoze to toho umi daleko vic
(napr. ta TeXovska makra). Takze i skalni priznivci vi mohou vyuzivat
komfortu emacsu, aniz by byli zmateni skutecnym obvyklym vyznamem
klaves a,i,x,BACKSPACE,ENTER, apod. Napr. AUCTeX za to urcite stoji.

Jinak si pan Yenya Kasprzak opravdu mysli, ze neni duvod jezdit autem,
kdyz trikolka je levnejsi?

				Milan Zamazal, pdm
--
			S mariasovym pozdravem