ZACATKY ...

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Fri Mar 10 17:57:08 CET 1995

"Jiri Polach wrote:"
:
: > : 1. Proc nelze nastavit \setlength{\pagewidth}{210mm} napr.?
: > Asi nemate deklarovany \pagewidth pomoci \newlength
:
: Myslel jsem, ze \pagewidth je v LaTeXu definovano. Mam totiz Lamporta
: k LaTeXu 2e (a pouzivam stary 2.09) a v nem je na strane 182 namalovana
: stranka a na ni jsou mimo jine koty s \pagewidth a \pageheight.
:
: > : 2. Jak  udelat jednoduse, aby se  v prostredi itemize nevynechaval
: > : radek mezi kazdou polozkou a tez  pred zacatkem a za koncem vyctu?
: > : Prisel jsem jedine na
: > : \begin{list}{\labelitemi}{\setlength{\itemsep}{0mm}....}
: > : a  to se  mi pokazde psat  nechce. Zda se  tez, ze \newenvironment
: > : neni  reseni, protoze  nemuze mit  v definici  prikazy a prostredi
: > : s parametrem (tj. napr. list).
: > To je nejake nedorozumeni. Me LaTeX prelozi bez problemu napr.
: > \newenvironment{myenum}{%
: >   \begin{list}{\labelitemi}{\setlength{\itemsep}{0mm}}}{\end{list}}
:
: Aha, me to prelozi taky. Ale nemuzu po \begin{myenum} pouzit \item.
: Rekne mi to:
:
: LaTeX error.  See LaTeX manual for explanation.
:               Type  H <return>  for immediate help.
: ! Lonely \item--perhaps a missing list environment.
: \@latexerr ...diate help.}\errmessage {#1}
Mne to projede bez problemu. I vzhledem k 1) doporucuji upgrade na latex2e
Ceska podpora pro nej jiz byla opravena (a je v ni
i ceske deleni, o kterem jsem mluvil na posledni valne hromade).

Enjoy!

Petr Sojka
:
: Jiri Polach