EPSON LQ 570+ (ESC/P2)

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Thu Mar 2 18:40:42 CET 1995

:
: pritel mne poprosil abych mu rozbehl tech u nej v praci, je z nej nadsen
: az na tisky ma v subjectu vedenou tiskarnu a rad by na ni vyrizoval
: korespondenci. Sam rekl:"..chtel bych aby to tisklo alespon tak hezky
: jako T602..." :-)
: Chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s tiskem na podobnem typu
: tiskarny ( s ESC/P2), protoze v soucasnem stavu to tiskne radky ruzne
: rozhazene kostrbate, cely text vypava jako v italice az na to, ze jeden
: radek je naklonen doprava a druhy doleva.
:
	Vami popsane potize jsem mel taky (Epson LQ 100 -- Esc/P2).
Vubec nevim, cim to bylo, ale nejak to zmizelo samo od sebe.
Pravdepodobne byla chyba v dvidot.exe nebo v popisu tiskarny.
Ale pak to zmizelo samo od sebe, tak nevim.

	A od te doby, co tisknu temer vyhradne pres Ghostscript,
nemam zadne problemy s tiskarnou.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak    \   while (*p++ = *q++) ;
Student of Comp. Sc.     \                         Dennis Ritchie