EPSON LQ 570+ (ESC/P2)

Michal Kocer kocer at ariel.Pap.UniVie.AC.AT
Thu Mar 2 11:01:13 CET 1995

				Motto:
					"alespon jako T602"

Dobry den,

pritel mne poprosil abych mu rozbehl tech u nej v praci, je z nej nadsen
az na tisky ma v subjectu vedenou tiskarnu a rad by na ni vyrizoval
korespondenci. Sam rekl:"..chtel bych aby to tisklo alespon tak hezky
jako T602..." :-)
Chtel jsem se zeptat, zda ma nekdo zkusenosti s tiskem na podobnem typu
tiskarny ( s ESC/P2), protoze v soucasnem stavu to tiskne radky ruzne
rozhazene kostrbate, cely text vypava jako v italice az na to, ze jeden
radek je naklonen doprava a druhy doleva.

Predem dekuji za odpoved
			Michal Kocer