CSTeX

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Thu Mar 23 16:47:29 CET 1995

> Velecteni TeXperti,
> je dobre, ze se zacala trochu cerit kalna hladina zakryvajici soucasny
> stav CSTeXu. Ja sam patri mezi milce (pohrichu vsak nikoli dobre znalce)
> plainu, jenze jsem casto nucen psat (ci pomahat psat) clanky v LaTeXu.
> Jak jsem jiz uvedl drive, dosud zustavam u stare verze 209, a to ke sve
> stale vetsi nelibosti, protoze zbytek instalace CSTeXu'94 se snazim
> udrzovat co nejcerstvejsi a pravidelne obcuji s emtex/betatest.
> Jedina mne znama podpora naseho jazyka pro LaTeX2e je Zlatuskova, nicmene
> [...]

Podle me zkusenosti: existuji nektere obskurni styly pro LaTeX2.09, ktere
nefunguji s LaTeXem2e a nebyly dosud prepsany. 99.99% dokumentu projde beze
zmeny. Pro tech 0.01% jsem zatim LaTeX2.09 nesmazal, ale krome obskurnosti
(jako sanskrt) jej nepotrebuji a i ten sanskrt bych dokazal prevest, kdyby
se mi chtelo obetovat asi 5 minut prace.

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)
will continue to work for some time...