O co jde a o co nejde

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Mar 23 15:23:09 CET 1995

"Jiri Bajer wrote:"
:
: V predchozi bourlive diskusi na obhajobu LaTeXu jsem se coby odveky
: plaiTeXista zacal citit jako utlacovana mensina a proto jsem se take
: musel ozvat.

O co nejde:
V rozpoutane diskusi _nejde_ o dilema plain/LaTeX.

Tomu, kdo se tim zivi a rad programuje, a sve produkty
ve zdrojove forme nikam neposila, doporucim plain,
v opacnych pripadech patrne LaTeX, ale o to tady nejde.
[Snad nikdo nenavrhuje vetsinove hlasovat v plaintex fun klubu.]

Odvazim se rict, ze v soucasne dobe _nejde_ o zadne kompromisy s kvalitni
ceskou typografii dle narodnich tradic.

O co jde:
volbu kodovani doporucovanou a dale podporovanou CSTUG.

Petr Sojka

: I kdyz na druhe strane musim objektivne (nerad) priznat, ze na nasi katedre
: je pomer PlainTeX - LaTeX(RevTeX) je asi 1:3 a ma tendenci se zvysovat.
:
: Jirka