Dojmy z ,,Typografickeho systemu TeX''

Vladimir Solnicky (=?ISO-8859-2?Q?Vladim=EDr Solnick=FD?=)" <vs@utia.cas.cz vs at utia.cas.cz
Fri Jun 9 13:52:12 CEST 1995

On Fri, 9 Jun 1995, Petr Olsak wrote:

> [...]
> venoval bych se problemum zrozeni knizky, casto opomijenym typografickym
> zasadam, pohledum do historie sazeckeho remesla atd. Mozna jste si vsiml,
> ze na svych prednaskach jsem se timto tematem kazdou chvili odklanel od
> hlavniho tematu predmetu -- TeX. Myslim si, ze tim bych udelal asi vetsi
> uzitek, nez psanim titulu "TeXbook naruby", coz je mozna to, co byste
> ocekaval.
>
> Na druhe strane by me zajimalo, zda muj nazor neni osamocen, tj. zda
> skutecne je lepsi dat nyni prednost textu o typografii pred tvorbou novyc=

  Ja osobne bych privital knihy na obe vyse zminena temata, vice ale
publikaci zamerenou na typografii. Chce-li ted Petr Olsak timto
mikropruzkumem zjistit, o co by byl vetsi zajem v nejblizsi dobe, ja
,,hlasuji'' pro knihu venovanou typografii.

                     S pozdravem

                         Vladimir Solnicky

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladim=EDr Solnick=FD using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   Europe
Home page: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-en.html
Z=E1kladn=ED str=E1nka: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-cz.html
Zakladni stranka: http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-ce.html