Je TeXbook "top"? (was Dojmy z ...)

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Wed Jun 14 16:45:07 CEST 1995

[...] Dr. Olsak mi kdysi
: na moji otazku, jestli existuje neco mezi ,,Jemnym uvodem do TeXu``
: (coz je takovy povidavy zaklad) a ,,The TeXbook`` (coz je absolutni
: strop vsech) odpovedel: ,,Moje kniha``.
:
	Je tady nekdo, kdo nesdili nazor, ze The TeXbook je ,absolutni
strop vsech` (asi knih o programovani v TeXu) ? Podle me je TeXbook
vhodny a dobry jako ucebnice TeXu, nicmene pokud clovek chce (az uz neco malo
o TeXu vi) mit nejakou referenci, nebo zvedet "jak je to doopravdy",
pripada mi lepsi Eijkhoutuv ,TeX by Topic`. Primlouval bych se spise
za existenci knihy tohoto typu -- v zasade trochu vice podrobnou
refencni prirucku.

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak [ E-mail kas at muni.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/ ]