ANNOUNCE: Novy cstex pro Linux

Jan Kasprzak kas at erebor.ics.muni.cz
Wed Jul 26 11:33:44 CEST 1995

:
: . Celek je prilis rozsahly.
:  Asi to je trend v oblasti produkce software - zaplacnout uzivateluv disk
: megabajty informaci, z nichz pouzije sotva tretinu. "Mozna se mu budou
: hodit". My vsak nemusime jit na ruku vyrobcum hardware ani se chlubit
: megabajty, ze. Doporucoval bych trochu modularnejsi pristup, neco jako je
: distribuci csTeX94.

	Abych pravdu rekl, taky me dost zarazilo, kdyz vysledna
velikost toho baliku byla vetsi, nez je obsah jedne diskety.
Problem je ten, jak to zaridit, aby meli stejne snadnou praci
lide, kteri z toho potrebuji vse (jako ja ;-) a stejne i ti,
kteri potrebuji jen neco. To mam vystavovat na ftp dve verze,
jednu "vcelku" a jednu "rozsekanou"?

: Tedy baliky  absolutni minimum / volitelne hlavni  makro
: (plain, latex ,....) / dodatky.
: Osobne napr. neumim pracovat s PS fonty a nemam cas se to ucit. Az to budu
: potrebovat, rad si je doinstaluji.

	Na tom neni nic tezkeho. Myslim, ze v mem baliku jsou tyto fonty
skutecne ready-to-use.
[...]
: . Na druhou stranu je celek neuplny.
:  Asi by to byla spousta prace, ale nestalo by za to vytvorit cesky klon
: (napriklad) NTeXu? Puvodni NTeX nadelal na disku spoustu souboru, ted pridam
: dalsi a uz vubec nevim, co k cemu je.

	Take jsem premyslel, jestli mam vydavat kompletni balik
ve stylu NTeX, ale dospel jsem k nazoru, ze je to nad me sily a navic
je to i trochu zbytecne. Staci mi rict "balik cstex-linux se instaluje
nad NTeXem verze xy" a hotovo.

: . Uzivatelska pritulnost
:  Je mi jasne, ze to je nejhorsi bic na programatory. Po nikom nechci, aby
: delal okynka. Ale cim je system slozitejsi, tim musi byt lepe dokumentovany.
: Nemohu a nechci travit vecery tim, ze rozmotavam zdrojove texty LaTeXu a
: hledam, jak urcit spravne kodovani.

	Take nechci rozmotavat zdrojaky LaTeXu. Proto je tam LaTeX v takove
podobe, v jake tam je. Problem je, ze pokud jej nekdo bude chtit pouzivat,
tak asi k tomu "rozmotavani zdrojaku" nebo aspon readmes bude muset pristoupit.

: Nebo - nepouzivam-li dcfonty, co vsechno
: mohu smazat? Mozna by se system tvaril pritulneji pri instalaci po malych
: kouscich.

	DCfonty jsou soucasti instalace NTeXu, muj balik neobsahuje nic,
z DCfontu.

: .Yenyovy otazky:
:  Zda preplacnout binarky ze standardni distribuce ? pro normalniho uzivatele
: klidne. Vcetne balastu kolem.
:  A zda nechat volbu kodovani na uzivateli? Ovsem. Ale tuto volbu mu umoznit
: a instalovat jen jeden zpusob.
:
	Dekuji za odpovedi. Aspon nekdo neco napsal...

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak [ E-mail kas at muni.cz, WWW http://www.fi.muni.cz/~kas/ ]
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]