Help with cstex under msdos needed

Jiri Zelinka zelinka at math.muni.cz
Tue Jul 25 13:39:18 CEST 1995

Preji dobry den!

> Naistaloval som emTeX [4-jul-95] a don csamstex z baliku cstex94.
Mozna by bylo lepsi zakomponovat novou verzi emTeXu do baliku csTeX94 a pak
instalovat z nej.

> (a) v kurzive sa pisu diakriticke znaky v roman - co s tym?
S timhle asi moc neporadim, neco podobneho jsem jeste nevidel. Mozna se
jedna o kolizi fontu CM a CS.

> (b) na skole (fmph.uniba.sk) pouzivame slamstex, a ten ma kodovanie
>     kamenickych. Netusil som, ze existuju 2 narodne podpory, preto
>     ma prekvapilo, ze cstex ocakava ISOLatin2. Zatial to prevadzam
>     cez cstocs, ale napr. pri \input to je na zblaznenie ...
>
>     Da sa cstex nastavit tak, aby bral vstupne subory s kodovanim
>     kamenickych?
>     [kompiloval som tex386 /i/8/o csamstex.ini]
Narodnich podpor je jeste vic. V baliku csTeX94 jsou podporovany tri zpusoby
kodovani vstupnich textu. Jsou tam soubory s priponou 'tcp', ktere umoznuji
pouzivat kodovani, na nez je clovek zvykly. Melo by fungovat, kdyz se pri
vytvareni formatu prida parametr '-cCESTA\kamenic.tcp' (bez apostrofu), pro
jine kodovani samozrejme prislusny jiny soubor. V baliku csTeX94 je CESTA
nastavena na %TEXDIR%\texinput tj. zpravidla na emtex\texinput.
Vse se da vycist z davek, ktere jsou soucasti csTeX94, konkretne tohle je v
davce makefmt.bat.

Snad to pomuze.

Zdravi Jiri Zelinka