Help with cstex under msdos needed

Jozef Hitzinger hitzinge at econ.umb.sk
Tue Jul 25 11:14:14 CEST 1995

Moze mi niekto poradit?

Naistaloval som emTeX [4-jul-95] a don csamstex z baliku cstex94.

(a) v kurzive sa pisu diakriticke znaky v roman - co s tym?

(b) na skole (fmph.uniba.sk) pouzivame slamstex, a ten ma kodovanie
    kamenickych. Netusil som, ze existuju 2 narodne podpory, preto
    ma prekvapilo, ze cstex ocakava ISOLatin2. Zatial to prevadzam
    cez cstocs, ale napr. pri \input to je na zblaznenie ...

    Da sa cstex nastavit tak, aby bral vstupne subory s kodovanim
    kamenickych?
    [kompiloval som tex386 /i/8/o csamstex.ini]

- Jozo