bbold

Antonin Luk? LUKS at jointlab.upol.cz
Sat Jul 8 15:59:38 CEST 1995

Ve Zpravodaji 1/93 jsem si precetl neco o Dvojitych hranatych
zavorkach v matematice od pana Dr Petra Olsaka. Vim mimo to,
ze se tento font uziva snadno v AMSTeXu, ale ten tady nikdo
pobliz neuziva. Fyzikove davaji prednost LaTeXu. Protoze
v druhem pripade asi ted dochazi k nejakym zmenam, prosil bych
o orentacni informaci.  Ostatne, mozna ze zdrzuji: Existuji
pry nejake pameti, na nichz je informace "prefabrikovana"....
|         Antonin  L u k s     Luk\v{s}   |
|         Laboratory of Quantum Optics    |
|         Faculty of Natural Sciences     |
|         Palacky University              |
|         Trida Svobody 26                |
| 771 46  Olomouc                         |
|         Czech Republic                  |