automat. generovani na 600 dpi

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Thu Jan 26 20:17:21 CET 1995

> To je hloupa chyba zastaralych operacnich systemu typu MS DOS apod. V OS/2 a
> v UNIXu te nedela zadny problem. Pricina je v tom, ze pri zakladnim
> rozliseni 600 bude brzy rozliseni ctyrmistne a DOS ctyrmistnou extenzi
> neumi. Ja jsem tento problem resil v dobe, kdy jsem pouzival predpotopni PC
> s procesorem 80286 a tisk v rozliseni 600 jsem delal pouze pres dvips a
> napsal jsem si vlastni maketexpk, kde se (vzhledem k nedostatku pameti)
> zavolal muj vlastni program v C++, ktery orezal extenze na 3 znaky a
> pripravil davku, ktera volala se spravnymi parametry sb-metafont a gftopk.
> [...]

Nepouzivam (zatim) postscript.
A vsechno je jinak. Metafont totiz generoval font s jinym rozlisenim,
nez davka, a tedy GFtoPK, cekal. Tkaze i kdyz se extenze souboru
spravne "zaokrouhlovaly", soubory se nenasly.
Kdyz jsem znovu vygeneroval base, bylo vse (skoro) v poradku.
Tedy prohlizeni fungovalo, z tiskarny lezly nesmysly.
Bylo jeste treba pridat parametr /og=600 do hplj4.cnf, a uz to slo.
Casem jeste musim vymyslet, jak to udelat, aby se generoval font
se spravnym rozlisenim podle toho, jake volam prohlizeni nebo tisk.
Nema to uz nekdo udelano?

B. Chalupa, bochal at met.mff.cuni.cz