automat. generovani na 600 dpi

Jan Dvorak dvorakj at karlin.mff.cuni.cz
Thu Jan 26 10:44:20 CET 1995

> Dobry vecer,
>
> dovoluji si vznest dotaz na zbehlejsi uzivatele, prip. i autory CsTeXu.
> Protoze i k nam dorazil pokrok v podobe LaserJet 4 Plus, nastala potreba
> tisknout v kvalite 600 dpi. (No dobre, bylo to obracene ;-).
> Takze:
> stahl jsem si nove (1.5g) Mattesovy ovladace,
> sestavil obri knihovnu 600 dpi z distribuce CsTeXu 94 (prilozenymi davkami).
> S pomoci Olsakova clanku "Kouzla s programem MNU" jsem doplnil do instalace
> dve polozky do menu Print.
> Vytvoril jsem si soubory scr600.cnf a hplj4.cnf.
> [...]

Mily Bohousi,

    je potreba vyhledat soubor `modes.mfj', pravdepodobne bude v adresari
`emtex\mfjob'. V nem je nastavovano rozliseni jako parametr u `hplaser'
v hranatych zavorkach -- nekde. Tak tam se to musi zmenit.
     A kdyby to nestacilo, tak jeste jit do `emtex\mfinput\modes.mf',
zmenit to tam (u `cxcanon' nebo tak neceho) a vygenerovat znova
baze `plain' a `cmbase'. Ale mam pocit, ze tyhle baze se nacitanim
`modes.mf' zrovna nezatezuji, takze tohle se asi delat nemusi.

			S pozdravem

					Jan Dvorak