automat. generovani na 600 dpi

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Jan 25 22:34:43 CET 1995

Dobry vecer,

dovoluji si vznest dotaz na zbehlejsi uzivatele, prip. i autory CsTeXu.
Protoze i k nam dorazil pokrok v podobe LaserJet 4 Plus, nastala potreba
tisknout v kvalite 600 dpi. (No dobre, bylo to obracene ;-).
Takze:
stahl jsem si nove (1.5g) Mattesovy ovladace,
sestavil obri knihovnu 600 dpi z distribuce CsTeXu 94 (prilozenymi davkami).
S pomoci Olsakova clanku "Kouzla s programem MNU" jsem doplnil do instalace
dve polozky do menu Print.
Vytvoril jsem si soubory scr600.cnf a hplj4.cnf.
Dostal jsem se do stavu, kdy lze tisknout (i prohlizet) v tomto rozliseni,
ale nefunguje automaticke generovani fontu.
Kdyz dam do texset.bat radku
set DVIDRV=%DVIDRV% /fb /fm:hplaserIV
misto puvodniho /fm:hplaser, vytvori sice MF jakysi font, ale ten uz pak
nezpracuje GFtoPK, protoze ho nenajde, font ma extenzi, ktera vznikne
orezanim dlouheho nazvu obsahujiciho za teckou cisla. Kdyz to rucne dokoncim
a premistim font do adresare, ktery se za tim ucelem jeste stihl vytvorit,
ukaze se pri prohlizeni, ze je font cca. ctyrikrat vetsi, nez by mel asi byt...
Nevim, kudy na to. Metafont a veci souvisejici neovladam, zatim jsem pouzival
jen automaticke generovani na 300 dpi, to chodilo.

Predem dekuji za radu, myslim, ze tohle uz musela delat spousta lidi.

Zdravi
	     Bohumil Chalupa
	     bochal at met.mff.cuni.cz