Linux & LaTeX2e & cestina

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Wed Jan 11 16:11:26 CET 1995

"Miroslav Dont wrote:"
:
: >>
: >Podporu cestiny pro LaTeX2e jiz udelal Jiri Zlatuska, je dostupna na
: >ftp.muni.cz v adresari pub/tex/local/cstex/csltx2e. S lonskou verzi funguje,
: > ~~~~  ~~~  ~~~ '  '  ~~~ '    `     '  '  ~~~  ~~/ '  '  ~~~ '
: >                              Zdenek Wagner______/
: >
: Vcera jsem se ozval, ze je to fajn, ze existuje pocesteny L2e.
: Na tom stale trvam, ale ma to jeden hacek. Prave jsem totiz
: zjistil, ze vyse uvedeny adresar neexistuje. Nevite nahodou
: nekdo, zda je to dostupne jinde? (Nebo je duvod neexistence
: tohoto adresare, ze se podpora cestiny predelava pro soucasnou
: verzi L2e?).
Podpora cestiny se, pokud vim, predelava na posledni
1/12/94 verzi latexu. Vyse uvedeny adresar nikdy neexistoval.
To, co Jiri Zl. presentoval na eurotexu '94 je v
/pub/tex/local/cstug/zlatuska/csltx2e . Fungovalo to
s latexem 6/6/94

Zdravi
Petr Sojka
: M. Dont