Linux & LaTeX2e & cestina

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Wed Jan 11 15:14:25 CET 1995

>Podporu cestiny pro LaTeX2e jiz udelal Jiri Zlatuska, je dostupna na
>ftp.muni.cz v adresari pub/tex/local/cstex/csltx2e. S lonskou verzi funguje,
>                              Zdenek Wagner______/

Vcera jsem se ozval, ze je to fajn, ze existuje pocesteny L2e.
Na tom stale trvam, ale ma to jeden hacek. Prave jsem totiz
zjistil, ze vyse uvedeny adresar neexistuje. Nevite nahodou
nekdo, zda je to dostupne jinde? (Nebo je duvod neexistence
tohoto adresare, ze se podpora cestiny predelava pro soucasnou
verzi L2e?).
M. Dont