CsTUG

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Tue Jan 10 13:57:43 CET 1995

> Zaujimalo by ma ci sa z toho zhromazdenia robi aj nejaky
> zapis, a ci sa bude nejakou formou distribuovat aj do tejto
> konferencie.
>
> Zaujimaju ma hlavne otazky okolo TeXu na UNIXe
> pretoze s tym prave robim.

Pracuje se na pocesteni TeXu pro Linux (a snad i jine UNIXy).

> Po precitani poslednych mailov ale zistujem, ze
> vela ludi prechadza zo stareho CsTeX-u na LaTeX2e.
> Ake to ma vyhody?

CsTeX je souhrnne oznaceni baliku programy, maker, fontu apod., ktere
podporuji sazbu pomoci TeXu a odvozenych formatu v cestine a slovenstine.
Naproti tomu, LaTeX2e je dialekt TeXu, ktery vychazi z LaTeXu 2.09 a ma
vytvoreny dalsi moznosti, je zmenena a zpruhlednena prace s fonty, je mozno
soucasne v jednom dokumentu pouzivat fonty s ruznym kodovanim pri zachovani
spravneho deleni slov apod. Je to jedina oficialne podporovana verze LaTeXu,
verze 2.09 je povazovana za zastaralou.

> Po roku ( s dlhymi prestavkami ) som konecne spojazdnil
> CsTeX ( delenie slov, fonty {TeXove aj UNIXove} , ...)
> a neviem ci mam teraz znovu menit system.
> Bude CsTeX aj nadalej podporovany CsTUG-om?

Jak jsem uvedl vyse, CsTeX je CSTUGem podporovan. CsTeX'95 by mel obsahovat
jak LaTeX2e, tak stary LaTeX 2.09, protoze jsou stale duvody k jeho
pouzivani.

> Vela radosti z TeXovania v novom roku zela
>                                         TheBenO

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)