CsTUG

Peter Straka straka at elf.stuba.sk
Tue Jan 10 09:19:11 CET 1995

> pripominam, ze v sobotu dne 14.1.1995 se uskutecni v poslucharne
> K1 od 9.00 hodin valna hromada CSTUGu. Misto: Sokolovska 83, Parha 8
> (Karlin). Na programu jednani je:
>
> * Karel Horak: Zprava o cinnosti a necinnosti CSTUGu
> * diskuse
> * Petr Sojka: Deleni slov pripravene pomoci Patgenu
> * Petr Olsak: Program a2ac, dalsi cesta k pocesteni PSovych fontu
> * Libor Skarvada: Cesky TeX na UNIXu
> * diskuse k baliku csTeX95
>
> Petr Olsak

Zaujimalo by ma ci sa z toho zhromazdenia robi aj nejaky
zapis, a ci sa bude nejakou formou distribuovat aj do tejto
konferencie.

Zaujimaju ma hlavne otazky okolo TeXu na UNIXe
pretoze s tym prave robim.

Po precitani poslednych mailov ale zistujem, ze
vela ludi prechadza zo stareho CsTeX-u na LaTeX2e.
Ake to ma vyhody?
Po roku ( s dlhymi prestavkami ) som konecne spojazdnil
CsTeX ( delenie slov, fonty {TeXove aj UNIXove} , ...)
a neviem ci mam teraz znovu menit system.
Bude CsTeX aj nadalej podporovany CsTUG-om?

Vela radosti z TeXovania v novom roku zela
					TheBenO