bulletin a gsview

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Wed Jan 4 12:34:50 CET 1995

                   Dobry den,

jsou na siti pristupne CSTUGovske bulletiny ?  Nepodarilo se mi je najit,
i kdyz adresar tex/local/cstug/bulletin na ftp.muni.cz existuje.

Pak by mne jeste zajimalo, jestli existuje postscriptovy prohlizec pro DOS,
ktery by umoznoval totez co dviscr s .dvi soubory (zvetsovani, posouvani,
skakani po strankach). Kdyz pouziji  gs -sDEVICE=vga, tak se mi
.tex->.dvi->.ps dokument zobrazi na celou stranku a neda se to cist. Kdyz
se pusti Woknovy gsview, tak mi vystup z DVIPS neakceptuje vubec ( a jeste
je pritom udesne pomaly |-(  ).
Neexistuje treba nejaka takova vhodna nadstavba nad gs ?

Dekuji, Petr Mikulik

P.S.: P.F. 1994,999904567,