Dotaz ohledne tiskarny

314.3 Petr Vrzak VRZAK at 193.84.105.129
Thu Feb 23 17:37:34 CET 1995

 Program TEX se teprve ucim pouzivat, ale mam jeden pro me dost
dulezity dotaz. A to jake fonty a jakou tiskarnu si mam nainstalovat
kdyz chci pouzivat tiskarnu HP DeskJet 560c.
Kdo bude schopy mi poradit, tak mu budu vdecny.

        Odpoved mi prosim zaslete na adresu
                            VRZAK at KM!.FJFI.CVUT.CZ
        protoze tady nechodi nameserver a tudiz jsem nejde poslat
mail.
                                Jeste jednou dik
                                                    Petr Vrzak