greman.sty (zarazeni ghyph31)

Anton Surda fyzisurd at savba.savba.sk
Wed Dec 20 14:55:21 CET 1995

> Dobry den,
> kamarad se na me obratil s prosbou, jak zaradit nemcinu do TeXu
> (LaTeXu).
>
> Stahnul jsem si tedy z Libereckeho serveru german.sty (v 2.5 z 1.1.
> 1995) od Bernda Raichleho a tento soubor jsem nacetl do
> prekladaneho dokumentu. Vyskytlo sw\e vsak nekolik problemu s nimiz
> si zatim nevim rady.
>
> TeX nerozdeluje slova, resp. rozdeluje podle us-paterns a to i kdyz
> jsem napsal novy lhyphen.tex podle navodu uvedenem v dokumentaci ke
> stylu, kde se ma nacitat ghyphen31.tex, ktery take je v aktualnim
> [...]

Postupoval som analogicky ako vy i s podobnymi problemami. Nakoniec sa
ukazala najednoduchsia cesta ako uplne vyhovujuca.

Vyrobil som si v cstexu fmt subor zakomponovanim ghyph, ktory som
nasiel v sieti (ak bude treba mozem sa podivat doma a upresnit)
a pisal som v kode Kamenickych. 160 stranovu knihu korigovali nemcinari
a nenasli tam ani jednu chybu v deleni.

(pozor, nezabudnut uviest na zaciatku suboru \language=prislusne cislo)

Vela jednoduchych rieseni zela

Anton Surda