tisk

Jiri Osoba student K334 OSOBA at feld.cvut.cz
Mon Dec 18 18:56:17 CET 1995

> Mam (zcela jiste jednoduchy, az nato ze ja si s tim nevim rady)
> dotaz.
> Co je treba udelat (myslim tim naistalovat, zkopirovat,
> znarodnit, ukrast ...) k tomu abych mohl tisknout na HPLJ mimo
> prostredi TeX (nejlepe na PC,
> kde TeX neni vubec nainstalovany). Staci mi strucne (z moznosti si
> vyberu pro mne tu nejvhodnejsi). Vim o moznosti tisku do souboru
> *.hp, *.ps. Urcite ale jsou i jine moznosti. Je mozne treba provest
> nasledujici vec: vyrobim *.dvi zkopiruju na disketu, k tomu pridam
> [...]

Je potreba:
1) dvihplj.exe
2) hplj.cnf (mozna lj300.cfg, lj.cfg ... konfiguracni soubor pro
nastaveni parametru pro tisk)
3) vygenerovane fonty v potrebnem rozliseni (300dpi) v potrebne
adresarove strukture (podivat se do hplj.cnf, kde za parametrem /pf:
(nebo font-path) je udana cesta k fontum, ktere se budou pouzivat)
4) zrejme soubor dvidrv.err, ve kterem jsou popsany chybove hlasky
(pokud ho nebudete mit, nic se nedeje, jen se dovite, ze nastal error
1205 a nic vic)
5) .dvi (to jen pro uplnost :-)
6) pokud obsahuje obrazky (.pcx, .bmp), pak i tyto
7) spousta trpelivost a stesti (to mozna melo byt 0))

Snad jsem na nic nezapomenul.

        Mnoho stesti
                                        Jiri Osoba