tisk

Kamil Wicher, 1.Fyz KWIC4527 at MILADA.TROJA.MFF.CUNI.CZ
Mon Dec 18 18:43:35 CET 1995

Mam (zcela jiste jednoduchy, az nato ze ja si s tim nevim rady)
dotaz.
Co je treba udelat (myslim tim naistalovat, zkopirovat,
znarodnit, ukrast ...) k tomu abych mohl tisknout na HPLJ mimo
prostredi TeX (nejlepe na PC,
kde TeX neni vubec nainstalovany). Staci mi strucne (z moznosti si
vyberu pro mne tu nejvhodnejsi). Vim o moznosti tisku do souboru
*.hp, *.ps. Urcite ale jsou i jine moznosti. Je mozne treba provest
nasledujici vec: vyrobim *.dvi zkopiruju na disketu, k tomu pridam
jen ty fonty ktere dany dokument pouzil, + ovladac tiskarny (plus
jeste mozna neco), disketu popadnu a jdu vesele tisknou na PC bez
TeXu vstric neznamym problemum.
 Dekuji za kazdou vice ci mene uspesnou odpoved.

Kamil Wicher

P.S. Vsem uzivatelum TeXu preju hodne darecku pod stromecek (urcite
tam najdete nejaky ten HPLJ) a VESELE VAAAAANOCEEEEEEE. :))))