Mslovak.sty od Martina Holleho

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 8 14:24:09 CET 1995

> 	vdaka za pozitivne ohlasy, pomohlo.
> 	Posielm ti moj mslovak.sty.  Ide o mo"znos"t, ako p'isa"t
> m"ak"cene, d'l"zne, vok'a"n nad o a dve bodky nad a tak, ako je to v
> tejto vete.  Zvaz prosim, ci to moze byt aktualne, ci take nieco uz
> niekde existuje a ak sa ti to bude zdat dostatocne zaujimave, daj
> vediet ostatnym.
>
> 	Ahoj,
> 		Martin.
>
> %%
> %% mslovak.sty
> %%
> %% martin at Slovakia.EU.net
> [...]

To vse se mi zda ponekud zbytecne a komplikovane. Pismena s diakritikou
je mozne psat primo, bez nejakych prikazu (napr. editorem CSED, popr.
i T602 - ten ale rozhodne neni idealni - a pod.). Pouzit lze cs* fonty
v kodovani IL2, ktere jsou soucasti CSTeXu. Ty obsahuji vsechna pismena
s diakritikou potrebna pro cestinu, slovenstinu i nemcinu vcetne uvozovek.
Pro LaTeX2e je k dispozici pocesteni od p. Zlatusky resp. p. Wagnera,
kde je mozne volit i dc* fonty v kodovani T1 nebo cs* fonty v kodovani
KOI8 (a samozrejme i IL2).
                                        Jaromir Kuben