Pripony

Jaromir Kuben kuben at scova.vabo.cz
Fri Dec 8 10:00:39 CET 1995

>     Zdravim vsechny.
>
>     Jsem studentem prvniho rocniku. Nektere studijni materialy, ktere
> bych potreboval precist jsou bohuzel ulozeny pod me neznamymi formaty.
> Jsou to *.ps *.dvi *.fx *.hp a *.lql . Mohl by mi nekdo prosim
> poradit, co je to za formaty, v jakych editorech je lze editovat,
> propadne kde bych tyto editory mohl najit ?

Tyto formaty nejsou urceny pro zadne editory (pokud maji uvedene pripony
bezne uzivany vyznam).
ps   postscript - je urcen pro tisk na postscriptovych tiskarnach a je mozne
                  jej prohlizet specialnimi programy (napr. ghostscript)
dvi  vystup z TeXu - mimo jine je mozne jej prohlizet prislusnymi ovladaci.
fx   urceno pro tisk na tiskarnach EPSON fx
hp   urceno pro tisk na laserovych tiskarnach
lq   urceno pro tisk na tiskarnach EPSON lq

Doporucuji najit ve Vasem okoli nekoho, kdo pracuje s TeXem.
                            Jaromir Kuben