TeX v OS/2 Warp!

Petr Mikulik mikulik at sci.muni.cz
Tue Dec 5 14:27:21 CET 1995

>1. kde bych ziskal prislusny balik TeXu pro OS/2,

Nejlepsi je emTeX, stahnete si ho z ftp.muni.cz. Ja jsem ho
nainstaloval presne podle instrukci E. Mattese -- anglicka verze.
Cestinu jsem tam dodelal zkopirovanim cs-fontu z CSTeXu'94 a
prelozenim formatu, blizsi informace muzete najit v ftp schrance pana
Wagnera, jak jiz bylo napsano.
  Jako vyvojove prostredi pouzivam TeXshell. Blize se o nem i o
pouziti cestiny muzete docist na me OS/2 WWW strance
http://www.sci.muni.cz/~mikulik/os2.html#WarpTeX

>Mel jsem taky upravu z Windows, jakousi DOSovou BATku, ktera cekala,
>az se zmeni soubor a pak na nej postve TeX - tu pustit v DOSovem okne
>na pozadi a TeXt se zTeXuje automaticky po ulozeni.

Zrejme... kdyby se .bat prejmenovala na .cmd, jela by v OS/2
(32bitovem) okne...?

>Cely muj dojem byl ten, ze kdybych mel vice, nez 8MB RAM, tak byto
>mozna mohlo behat rychleji. Bylo to lepsi, nez Windows, ale samotny
>Warp byl pri ruznych akcich dost pomaly.

Urcite jste si sam zoptimalizoval pamet a config.sys, aby vam to jelo
rychleji, takze uz jenom jedna rada: mate-li malo pameti a
pouzivate aplikace, ktere ji chteji hodne, tak vyhodte WPS a nahradte
to treba Program Commanderem/2 anebo FeelXem.

>A nechodil mi v tom BorlandC++3.1DOS.

Sice tohle nepatri do teto disk. skupiny, ale pro uvedeni i ostatnich
na pravou miru: Borland C++ 3.1 jede perfektne, musite akorat nastavit
DOS memory option pro DPMI na Enabled misto Auto. (Reseni tohoto
problemu se prinejmensim 1x tydne objevuje na news.comp.os2.*. Jinak
BC pro OS/2 2.0 je lepsi a rychlejsi  :-)

***  Petr Mikulik                                                    ***
***    Department of Solid State Physics, Masaryk University         ***
***    Kotlarska 2,  611 37 Brno, Czech Republic                     ***
***  mikulik at sci.muni.cz  tel (42-5-)41129378  fax (42-5-)41211214   ***
***  http://www.sci.muni.cz/~mikulik/  (OS/2,freeware,C++,TeX...)    ***