csTeX pod W95

milan at tmapy.anet.cz milan at tmapy.anet.cz
Sat Dec 30 18:29:10 CET 1995

Prijemneho silvestra!

Pred casem se tu objevila otazka na beh TeXu pod Windows, tehdy me to moc nezajimalo protoze jsem mel v praci WfW a mohl jsem klidne nabootovat DOS. N

Jednoducha otazka: Jak to zprovoznit, jelikoz s TeXem musim pracovat (vydavani casopisu 1x mesicne), docela na to specham.

Pro upresneni, pracuji hlavne s LaTeXem 2.09, mam na pocitaci sice take LINUX, ale
tam mi cestina v LaTeXu nefunguje, nepodarilo se mi ji rozchodit.

Prijimam obe varianty na pomoc jednodussi pro mne bude varianta W95, ale nouzove
bych zkusil i LINUX. (hlavni casti casopisu se totiz vyrabeji pod DOSem v Praze, ja dopisuji posledni clanky v Hradci Kralove a tisknu predlohy pro ti

Pavel Lisy

P.S. Hlasuji pro zachovani CSTUGu, o prispevky nejde, ty bych snesl v zajmu veci i vetsi.