cesky latex v linuxu

Roman Berka berka at sgi.felk.cvut.cz
Fri Dec 15 12:42:51 CET 1995

Dobry den pratele,

mam takovy problem: pri instalaci ceske podpory LaTeXu pro Linux hlasi iniTeX
chybu 'Bad \patterns' v souboru czhyphen.tex. Navic jeste pre tim se objevuji
chyby 'Undefined control sequence' na radcich

\DeclarePreloadSizes{OML}{cmm}{m}{it}{5,7,10}
\DeclarePreloadSizes{OMS}{cmsy}{m}{n}{5,7,10} v souboru preload.cfg.

Puvodne jsem si myslel, ze omylem pouzivam puvodni verzi iniTeXu misto te z
baliku cstex-linux-0.03 nebo ze problem bude nekde v kodovani, ale postupne se
mi podarilo 'nastrkat' soubory z jiz zmineneho baliku na ruzna mista tak, ze
iniTeX dava najevo, ze si jich vsiml a zpracovava je. Mam na mysli soubory
fonttext.cfg, preload.cfg, czhyphen.tex a soubory *.def, *.fd, cs*.mf, CS*.mf
pripadne cs*.tfm, CS*.tfm.

O TeXu a LaTeXu toho jeste porad moc nevim a tak bych se chtel zeptat jestli
nevite, kde by mohla byt chyba, jestli je chyba u me nebo jinde. Mam pocit, ze
jsem asi mel nekde neco nastavit nebo upravit neaky soubor, ale nemam tuseni
jaky.

Za odpovedi predem diky.
Roman Berka
Department of Computer Science
CTU Prague

PS: Omlouvam se, jestli to tady jiz bylo probrano, ale prave jsem se do teto
konference cerstve prihlasil.