Tucna matematicka kurziva

Frantisek Chvala CHVALA at iee.cas.cz
Thu Aug 3 12:12:40 CEST 1995

> Date sent:      Wed, 2 Aug 1995 10:08:30 MET-2DST
> Send reply to:  csTeX at cs.felk.cvut.cz
> From:           Jiri Zelinka <zelinka at math.muni.cz>
> Subject:        Tucna matematicka kurziva
> To:             csTeX at cs.felk.cvut.cz, MUTEX at vm.ics.muni.cz

> Dobry den vespolek!
>
> Nevite nekdo jak se da v PlainTeXu jednoduse pouzit tucna matematicka
> kurziva (font cmmib) tak, abych nemusel natvrdo volat uvedeny font (ruzne
> velikosti pro normalni text, indexy a exponenty)? Zvlaste se mi jedna o
> tucna recka pismena.
>
> Jiri Zelinka

Zevrubnou odpoved na Vasi otazku najdete v TeX bulletinu 1992, c.2 --
clanek J. Chlebikove "Nebojme sa novych fontov", nebo v TeX bulletinu
1993, c.1 -- clanek P. Olsaka "Dvojite hranate zavorky v matematice"
(nenechte se odradit nazvem).
Muzete se tez podivat do TeXbook'u, Appendix E, str. 414--415.

Zdravi
                    Frantisek Chvala