No subject

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 24 11:49:20 CEST 1995

    ^^^^^^^^

> Ja prevadzkujem Western Digital 850 MB IDE disk a zatial som na ziadne
> problemy nenarazil. (Mam k tomu Ontrack Disk Manager.)

  Zitra tomu budou dva tydny, co jsem tentyz disk dal do sveho pocitace,
a zatim jsem "pouze" jednou prisel kompletne o vsechen software (vlastni
prace se zachovala jen proto, ze jsem ji z lenosti nechal na druhem disku -
- starem 340 MB). Na vine byl prave Ontrack DM - a nebyt Microsoftu,
nepotreboval bych ho vubec pouzit. Navic veskere pokusy o zviditelneni
takoveho disku pro Linux zatim selhaly.
                                              Michal Kubecek