No subject

Stefan Sebechlebsky ssebech at elf.stuba.sk
Sat Apr 22 14:15:54 CEST 1995

Petr Novotny wrote:

> Pozn. Kdyz jsem zjistil tuto zradu, zacal jsem poprve vazne pochybovat o
> firme Microsoft. Kdyz jsem zjistil, ze pod DOSem ani Win 3.1 nejsem schopen
> bez chyb obhospodarit IDE disk 720 MB, odpadl jsem totalne.

Ja prevadzkujem Western Digital 850 MB IDE disk a zatial som na ziadne
problemy nenarazil. (Mam k tomu Ontrack Disk Manager.)
Microsoft robi chybu, ze niekedy vypusta prilis bugovity software.
Avsak ziaden zlozitejsi software nemoze byt uplne bug-free.

Stefan Sebechlebsky
Fakulta elektrotrechniky a informatiky
Slovenska technicka univerzita
Bratislava