zapis ze schuzky tvurcu cstexu

Miroslav Dont dont at math.feld.cvut.cz
Tue Apr 11 08:14:41 CEST 1995

> --
>Zapis ze schuzky tvurcu CSTeXu, konane dne 7.4.1995.
>====================================================

>Schuzka byla oncas bourliva, nebot se resila spousta vaznych problemu
>a proto asi zanikla moje argumentace, proc by nekdo mohl chtit dva
>LaTeXy:
>
>Duvod c. 1: Nekdo muze mit vlastni makra, ktera se hrabou hluboko do
>vnitrnosti (ja sam takovy styl mam), a z proto nemuze pro preklad
>takoveho dokumentu pouzit LaTeX2e.
>
>Duvod c. 2: Zpomaleni prekladu. Mate-li vsichni 80486 66MHz nebo
> [...]
Nepatrim sice mezi skupinu tvurcu nove verze CSTeXu, ale dovolil bych
si pripominku. Pokud bude v instalaci zachovan LaTeX 2.09 (coz povazuji
za rozumne - melo by se asi ale jednat o volitelnou moznost), pak by
mozna stalo za uvahu, ponechat take moznost volby stareho formatu
AMS-LaTeX. Kompabilita starych dokumentu psanych v AMS-LaTeXu je
totiz podstatne horsi nez kompabilita dokumentu psanych v LaTeXu 2.09
(vztah mezi NFSS 1 a NFSS 2 neni uplne dobry; na kompabilitu mezi
l2.09 a l2e se myslelo, ale mam dojem, ze na AMS-LaTeX se ponekud
zapomelo). AMS "zmrazilo" soubor amstex.sty a uchovava jej (nyni se
prislusny soubor pro pouziti s l2e jmenuje amsmath.sty).
Zdravi M. Dont