Dva male dotazy (druhy dotaz)

Wagner, Zdenek WAGNER at icpf.cas.cz
Wed Apr 5 14:17:29 CEST 1995

 ---
> Dobry den,
>
> ja se tedy ujmu druheho dotazu, myslim, ze jeste neni zodpovezen:

> kresleni
> tloustku
> To je mimochodem pekny humus, protoze tu caru sestavujete z desitek
> malych carecek.
> ruz-
> byla
> jiny
>
>     Jelikoz pouzivate emTeX a jeho dviscr, dvidot a dvihplj, muzete
> vyuzit toho, ze tyto programy umi kreslit prime cary samy od sebe.
> Tloustka cary je opravdu tloustka cary, pri libovolnem uhlu.
> [...]
To by snad mel umet dvipaste (vlozi dvi do jineho dvi) i qdTeXvpl (k
libovolnemu objektu vytvori virtualni skript, ktery muze obsahovat i
\special, takze se takovy objekt pro TeX bude chovat jako jeden znak).

                              Zdenek Wagner______/

Please, notice the new address: <wagner at icpf.cas.cz>

The old addresses (i.e. <wagner at csearn.bitnet> and <wagner at earn.cvut.cz>)
will continue to work for some time...