Usporny tisk?

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 3 13:49:52 CEST 1995

> Dobry den
>         Vnasim dotaz. Je mozne dvidrv prinutit aby mi na jeden list
> papiru umistil vice stranek, ktere prislusne zmensi. Neco co

  Jde to udelat s tim, ze se nic nezmensi. Vysazejte text do mensiho
zrcadla (skutecneho rozmeru stranky) - podle mych zkusenosti je na A5
lepsi pouzivat osmibodove pismo. Donutit dvidrv, aby poskladal vice
stranek na jednu, uz je jednoduche; je to popsano v nedavno zminovane
dokumentaci dvidrv.doc. U starsich verzi hledejte options /ci,/cx,/cy ...,
u novejsich (1.5g urcite, 1.5f si nepamatuji) je to o neco jednodussi,
jsou to +section-size, +page-left-margin a dalsi. U novejsich verzi
bohuzel nejde udelat vsechno to, co slo u starsich (napriklad dve ze
ctyr stranek otocit vzhuru nohama).

                                                         Michal Kubecek