dviscr 1.5

Jiri Bajer BAJER at jointlab.upol.cz
Mon Apr 3 14:42:40 CEST 1995

>  > Apropos: zkousel nekdo z pritomnych dviscr verze 1.5h ? Ten totiz konecne
>  > umoznuje na VESA kompatibilnich kartach pouzivat rozliseni 1024x768
>  (/oa22).

Mohl by mi nekdo poslat presnou referenci na novou verzi dviscr?
Veronika mi nic nenasla a tak nevim pod jakym jmenem ho hledat.

Diky
Jirka

                                       _()_
       Palacky University               || \              |
       Department of Optics             ||   \            |
       17. listopadu 50                 ||     \ _________|
       77207 Olomouc, Czech Republic    ||     /          |
       BAJER at RISC.UPOL.CZ or            ||_/______________|
       Jiri.Bajer at UPOL.CZ               ||
       Fax: ++42 68 5225246             ||