Rotace stranek

Igor Novotny IRNLTD at ACI.CVUT.CZ
Mon Apr 3 12:41:29 CEST 1995

On Mon, 3 Apr 1995 09:31:20 MET-2DST Michal Kubecek said:
>Apropos: zkousel nekdo z pritomnych dviscr verze 1.5h ? Ten totiz konecne
>umoznuje na VESA kompatibilnich kartach pouzivat rozliseni 1024x768 (/oa22).
>Kdyz jsem to ale zkusil, byl jsem neprijemne prekvapen, ze pri posunu
>sipkami v tomto modu se misto toho, aby se obraz jen posunul a dokreslil se
>novy okraj, stranka vykresli cela znovu (a protoze mam sice S3 kartu, ale
>ISA sbernici, vubec se mi to nelibi). Ma nekdo stejne (nebo opacne)
>zkusenosti?

Mam nainstalovanou novou verzi DVI* 1.5h na dvou PC (486/66 a /100)
a ani na jednom vyse zminenou zavadu v modu /oa22 nepozoruji.
Graficke karty jsou obe VLB (Octec Combo s chipem Cirrus Logic 5426
a Daimond Stealth 64 s chipem S3/863).
Pouzivam, prirozene, "koprocesorove" verze driveru.
                                                                  Igor N.

           Igor Novotny                 * E-mail: IRNLTD at ACI.CVUT.CZ
 Department of Low Temperature Physics  *
 Charles University                     * Phone : (+42-2)8576-2771,-2787
 V Holesovickach 2                      *         (+42-2)6433586 private
 CS-180 00 Prague 8, Czech Republic     * Fax   : (+42-2)66415095