Rotace stranek

Michal Kubecek kubecek at karlin.mff.cuni.cz
Mon Apr 3 09:31:20 CEST 1995

> Pak je tu dvi2dvi, to az zjistite, ze kdyz uz je stranka nalezato, mohly by
> treba byt na A4 dve vedle sebe.

Jenom male upresneni: k tomu dvi2dvi neni potreba, to zvladne dvi* sam.
DVI2DVI a jemu podobne slouzi k prehazeni straned v .DVI souboru, aby
z toho potom sel poskladat sesitek. Nepratele novych verzi bych rad upozornil,
ze od verze 1.5g (mozna i o neco malo driv) uz ho nepotrebujete, protoze
dvi* udela i tohle.

Apropos: zkousel nekdo z pritomnych dviscr verze 1.5h ? Ten totiz konecne
umoznuje na VESA kompatibilnich kartach pouzivat rozliseni 1024x768 (/oa22).
Kdyz jsem to ale zkusil, byl jsem neprijemne prekvapen, ze pri posunu
sipkami v tomto modu se misto toho, aby se obraz jen posunul a dokreslil se
novy okraj, stranka vykresli cela znovu (a protoze mam sice S3 kartu, ale
ISA sbernici, vubec se mi to nelibi). Ma nekdo stejne (nebo opacne)
zkusenosti?

                                                   Michal Kubecek