grafy a font

VALDMAN JAN - FAV VALDMA4 at hermes.zcu.cz
Thu Apr 6 09:49:01 CEST 1995

Dobry den,
mam dva "male problemky":

1: Nemohl by jste mi nekdo doporucit nejake makro pro vytvareni
   sloupcovych grafu pro LaTeX? Staci jednoduchy histogram s moznosti
   popisu kazdeho sloupce a rozclenenim sloupcu do skupin.

   |    E    X     O           asi nejak takhle
   |  X E    X    XOE
   |  XOE    XOE  XOE
   |______________________

2: Nedavno jsem chtel (na instalaci CsTeX 93 na PC) pouzit font EUFM
   (nejsem si zcela jist nazvem, ale jedna se o nejakou frakturu nebo
   polouncialni pismo) ve vetcim stupni. Postupoval jsem podle
   "kucharky" p. Olsaka "Piseme velke napisy"  (snad si pamatuji
   autora i clanek dobre). Metafont bez problemu vygeneroval bitmapy,
   ale pri prohlizeni zustala pismenka mala, pouze se pronasobila
   metrika fontu. (???) Na vystupu tedy byla "osamnela mala pismenka".
   Co delam spatne ?? Jine fonty se chovaji normalne. Poradi mi nekdo?

                               prijemne TeXovani preje
                                        Jan Valdman