Zkracene citace?

Petr Sojka sojka at daeron.ics.muni.cz
Thu Oct 13 15:20:22 CET 1994

"Radek Sedlacik wrote:"
:
: Mili TeXiste.
: Mam pomerne dlouhy soubor s citacemi literatury (*.bib) a potreboval bych,
: aby se mi do literatury na konci clanku generovaly citace jen s autory a
: casopisem, tedy bez nazvu. Da se to nejak jednoduse zaridit?
Je nutno si upravit bibliograficky styl (.btx soubor).
Nejlepe tak, ze vyjdete z nejakeho standardniho a upravite
do Vami pozadovaneho vystupu. Jak se to dela je popsano
v Patashnikove btxdoc.tex a btxhak.tex
:         Taky bych si chtel vytisknout seznam veskere literatury, kterou mam
: v tom *.bib souboru a nechce se mi kopirovat nazvy jednotlivych polozek do
: dalsiho souboru a pred kazdou psat \nocite{..}. Program bibdb na spravu
: *.bib souboru mi umozni vytisknout nazvy polozek do souboru, ale co s tim
: \nocite? Omluvte mou pripadnou hrubou neznalost problematiky. Diky za kazdou
Napiste
\nocite{*}
: radu,
Zdravi
Petr <sojka at muni.cz>
:                                                                 Radek.
:
:                           Radek Sedlacik  (sedlacik at fzu.cz)
:                           Institute of Physics
:                           Cukrovarnicka 10
:                           Prague
:                           162 00
:                           CZECH REPUBLIC
:
:                           Phone: (42 2) 24 31 11 37  l.409