Zkracene citace?

Radek Sedlacik sedlacik at fzu.cz
Thu Oct 13 13:57:47 CET 1994

Mili TeXiste.
Mam pomerne dlouhy soubor s citacemi literatury (*.bib) a potreboval bych,
aby se mi do literatury na konci clanku generovaly citace jen s autory a
casopisem, tedy bez nazvu. Da se to nejak jednoduse zaridit?
        Taky bych si chtel vytisknout seznam veskere literatury, kterou mam
v tom *.bib souboru a nechce se mi kopirovat nazvy jednotlivych polozek do
dalsiho souboru a pred kazdou psat \nocite{..}. Program bibdb na spravu
*.bib souboru mi umozni vytisknout nazvy polozek do souboru, ale co s tim
\nocite? Omluvte mou pripadnou hrubou neznalost problematiky. Diky za kazdou
radu,
                                                                Radek.

                          Radek Sedlacik  (sedlacik at fzu.cz)
                          Institute of Physics