WinTeX

Jiri Bajer BAJER at jointlab.upol.cz
Wed Oct 26 18:05:08 CET 1994

Pouziva nekdo z clenu tohoto klubu WINTEX 2.0?

Ptam se proto, ze mi pripada zvlaste pro uzivatele LaTeXu a
Windows jako idealni pomocnik, ale nemohu navazat kontakt s
jeho autorem Stephanem Morinem: MORIN at ORPHEE.POLYTECHNIQUE.FR a tak
koupit od nej plnou prip. novejsi verzi.

Mate nekdo plnou verzi, pripadne muzete mi sdelit, jakou cestou jste
ji zakoupili?

Jiri Bajer

K       *                 JIRI BAJER                   *
K       *   Palacky University, Department of Optics   *
K       *   17.listopadu 50,  77207 Olomouc, Czechia   *
K       *            Fax: 0042 68 5224047              *
K       *         E-mail: BAJER at RISC.UPOL.CZ           *

M               * INTERNET NETWORK SIGNATURE *