TeX zalozeny na DC-fontech ?

Petr Olsak olsak at math.feld.cvut.cz
Wed Nov 30 07:24:32 CET 1994

>Vazeni,
>	8-bitove fonty serie DC obsahuji krome vsech znaku ceskeho jazyka
>i vsechny znaky pro valnou vetsinu evropskych jazyku. Jsou kodovany v tzv.
>Cork encoding scheme. Jejich pouziti se jevi nejvyhodnejsi pro mnohojazycne
>verze TeXu, jako napriklad LaTeX2e s balikem `babel'. Vyhody: jedna sada fontu
>pro vsechny jazyky, moznost uzivat vice jazyku v jednom dokumentu, a hlavne:
>pruhledne deleni slov, ktere opet muze byt predzpracovano uz v TeXovskem formatu.
>
>	Vytvorit takovy LaTeX2e ale neni bez problemu. Umim uz zaridit,
> [...]
Predpokladam, ze jste se prepsal a ze prislusna hlaska mela znit
^^? is not a letter.
To by znamenalo, ze v souboru s tabulkou vzoru deleni mate znak
ASCII 127, ktery tam nema co delat. Tento znak nebyva v obycejnych
editorech videt, takze je to "skryta" chyba.
Pokud jste ovsem volnym prepsani hlasky chtel naznacit, ze nejaky znak
neni letter (blize nespecifikovany), pak je skutecne potreba dat pozor
na veci, ktere uz tu byly receny.

Petr Olsak